سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

از ۱۸ اکتبر؛

«کیت بلانشت» در نقش «صدراعظم آلمان» به سینماهای آمریکا می‌آید

کیت بلانشت؛ فیلم سینمایی «شایعه‌ها»

سینماپرس: بلیکر استریت تریلر رسمی فیلم کمدی «شایعه‌ها» به کارگردانی «گای مدین»، «گیلن جانسون» و «ایوان جانسون» را رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم اولین بار در جشنواره کن اکران شد و بر اساس ۲۵ نقد امتیاز ۸۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

«شایعه‌ها» هفت رهبر ثروتمندترین دمکرات‌های لیبرال در اجلاس گروه هفت (G۷) را دنبال می‌کند که وقتی سعی می‌کنند بیانیه‌ای درباره یک بحران جهانی بنویسند در جنگل گم می‌شوند. «کیت بلانشت» در نقش صدراعظم آلمان، «آلیسیا ویکاندر» در نقش رئیس کمیسیون اروپا، «روی دوپیو» در نقش نخست وزیر کانادا، «چارلز دنس»، «دنی منوشه»، «نیکی اموکا-برد»، «رولاندو راولو»، «تاکهیور هیرا» و «زلاتکو بروییک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«آری استر» کارگردان «موروثی» و «میدسامر» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است پیش‌تر درباره این فیلم گفته بود: « «شایعه‌ها» احمقانه و مضحک و شگفت‌انگیز است، و بهترین جمع بازیگران را دارد. روح بونوئل و «مانتی پایتان» و آثار تلویزیونی آشفته دهه ۱۹۷۰ و البته حساسیت مدین و جانسون که هیچ مشابهی ندارد زنده و عجیب است.»

منتقد «والچر» در نقد این فیلم می‌نویسد: «مدین و جانسون‌ها داستانشان را به شکل مؤثری پیش می‌برند – هرچند که شاید پوچ و سبکسرانه باشد – چنان که این کنایه‌های مدام به رهبران بی‌ثمر ما به اثری ارزشمند و هشداردهنده تبدیل می‌شود.»

«شایعه‌ها» ۱۸ اکتبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.